Rätt cool

Jag är rätt cool i vanliga fall men igår kände jag mig mega mäktig, ASCOOL.
Tänk att man har en kille som kan uppfylla saker man inte ens trodde att man kunde få uppleva någonsin, som att tillexempel få sitta i en stor, ja sju jävla stor brandbil och dessutom få testa en hel brandmans dress? Jag kan då säga att jag verkligen fick en hihi - attack precis som jag förut spått. Jag ville springa runt och låta som en brandbil och bara vara. Lovar det var mäktigt som tusan, bättre än att leka törnrosa när man var 7år, ett minne för livet helt enkelt och visst tusan klär jag som brandman? Liten och nätt men göör söt i kläderna, skämt o sido så passar nog karlarna bättre i dom stora kläderna än jag själv, mums för brandmän.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack sötnos! :)



Övning ger färdighet! ;)

2010-10-16 @ 14:13:28
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback