Ännu en sen uppdatering

Ännu en sen uppdatering. börjar bli en ful ovana att bara uppdatera på kvällarna och ingenting under dagarna men det kan ju dock bero på att en annan har fått ett liv utanför den fyrkantiga rutan. Nu sitter jag iaf äntligen ner med båda fötterna på golvet och med rumpan i vilo läge på stolen. Är helt slut, det har verkligen varit en omtumlande dag med en massa körningar, jobb, akuten för min mamma och en lång promenad med hunden för att rensa tankarna. Jag har hamnat i ett sånt här slooow läge där allt bara händer men jag orkar inte liksom reagera, det är nog bäst så. Efter regn kommer solsken? Riight. Imorgon blir en bättre dag, jag känner det på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback