Blåsa?

Någon som vill blåsa bort det onda på min nacke, på mitt finger, på mina axlar och i min högra nedra arm?
Pust helt sönder i kroppen och jag som skulle slita som ett djur hela veckan lyckades slita sönder mig som en trasdocka genom att jobba som en tok redan första dagen, vart väll inge bättre av att förkylningen ligger kvar i kroppen samt en inflamation i axlarna, att måla tak är ingen höjdare då. Så imorgon får det bli en vilodag, skulle endast kunnat jobba tre timmar då iaf så lika bra att vila istället och plugga psykologi. Klapp på axeln Amanda, ajaj, gör ont, blåås.

Kommentarer
Postat av: Danialmelisa

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-02-01 @ 08:31:34
URL: http://danialmelisa.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback