Familj, Morföräldrar & sjuk

Idag spenderar jag min tid med ett snorpapper i handen. Jag vart dö sjuk igår eller ja det var väll att ta i. Idag sitter jag och snurvlar och tycker lite halvt synd om mig själv, tur att det är fredag idag det betyder Fredagsmys, det gillar vi.
Den här helgen är jag ute hos min underbara familj, samlar lite krafter och bara är, tar hand om mig själv, det är så lätt att bara ha alone time här ute. Idag ska jag dock åka iväg och kolla när lillebror spelar Fotboll och med ska mina morföräldrar, min älskade mormor och morfar. Dom har en unikplats i mitt hjärta och är lätt dom coolaste, fränaste mest knäppa och snällaste människorna som vandrar i ett par skor på 60 år, ser framemot dagen trotts att jag ser ut som ett lik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback