Fortfarande kraslig

Jajemen den nedrans förkylningen vill inte försvinna och det menas med att jag ännu en dag måste sitta på bänken. Jag vill träna, men det är bättre att bli frisk innan jag börjar träna eftersom då hinner kroppen återhämta sig, annars kanske jag får ligga till sängs en längre tid och det har jag inte tid med speciellt inte när jag ska jobba 8 timmar varje dag den här veckan så jag lär vara pigg annars förlorar jag det arbetet.
Nu ska jag göra iordning lite chickenrolls till mat och lite senare ikväll får det blir en av mina favoriter mjölk och flingor framför tvn, jag är enkel att tillfreds ställa. Fredagsmys, lördagsmys och Söndagsmys har det blivit den här helgen, inte illa va?

Kommentarer
Postat av: elin

vart ska du jobba? <3 :)

2010-09-05 @ 20:05:37
URL: http://elineek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback