Godmorgon mina trogna..

...Läsare, ni borde få en utmärkelse för att ni orkar läsa mitt ständiga trams var eviga dag. Vet forstås inte om det är var eviga dag eller om ni är samma som läser men ett visst antal läsare läser iaf min blogg varje dag. Så nyfiken på vilka ni är, ni får som sagt gärna lämna en rad så kanske jag får chansen att läsa eran blogg om ni har någon. Idag är nedräkningen inne på 2 dagar kvar och jag sov som skit i natt också, hejåhå jag kommer väll vara som en zombi när vi anländer ner till landet där det forhoppningsvis är fint väder i, Blir en sån där sak dom gör på sällskapsresan, jag sover och elin får vända på mig varannan halvtimme, timme, låter utmärkt. Nu ska jag dra på mig ut & gå skorna och bege mig bort för att färdigställa ett jobb till att börja med sen får vi se. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback