Har inte..

Har inte hunnit uppdaterat något idag för det har varit full rulle hela dagen. Västerås med brorsan och ett par skor rikare eller ja det kanske heter fattigare, bild på det kommer imorgon. Dirket efter västerås dumpa jag av bror och for över till mitt andra hem i norberg hos Familjen Ekroos. Jag och elin tog ut hästarna på en snabbvisit idag, snabbaste någonsin tror jag men lika trevligt som alltid, såklart! Och gissa vad? Min underbara och som har kommit att bli min allra allra närmaste vän Elin hade letat fram något så otroligt snyggt som ett tyg med självaste och bästa fotbolls laget manchetser united och den är nu i mina ägor, tror ni man vart glad eller? Wiie go go Man united <3.


Kommentarer
Postat av: Anonym

den passar dig alldeles utmärkt :D <3

2010-09-14 @ 13:03:33
URL: http://elineek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback