Kopparberg

Hej och hå, blåsigt värre i kopparberg man kunde lika bra ha gått i ett tält eftersom det var storm ute, så härligt med höst i sverige när man verkligen måste utanför dörrarna på lägenheten. Håret blir som ett skatbo, fötterna dyngsura, kläderna kan man vrida ur för paraplyet viker sig nästan dubbelt pga all blåst och sen ska vi inte prata om händerna som ser ut att ha blivit piskade av en linjal i en hel timme så blåa blir dom, trotts det skulle man iaf gå hela 3 timmar på den härliga och årliga kopparbersmarknaden, hur dum får man egentligen vara? Varför ens bege sig ut en sån här dag, när man egentligen bara kan ligga inne med täcket över huvudet och tycka synd om sig själv? Aja sak samma, jag var iaf kopparbergsmarknaden och jag har precis börjat tinat upp efter sisådär fyra timmar hemma och det roliga var väll att jag vart lov att köpa ett par fårulls tofflor för att kunna värma mig i bilen påvägen hem, tror det är lite så dom tänker, marknadsfolket, vi sätter kopparbergsmarknad på samma helg som vanligt för det är alltid så jäkla snorkallt så folk måste köpa mer kläder, bra marknadsplan iaf, mindre bra för ens annans plånbok.


Kommentarer
Postat av: Cgstephen

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2011-06-07 @ 12:39:56
URL: http://cgstephen.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback