ljumskar

Läs ljumskar! Mm, Jag har en sju jävla träningsvärk från i lördags, ja fortfarande men jag var iof ute och red igår också, men det känns som jag fått en rejäl stretchning eller nå med så jag vet inte om det bara är träningsvärken som spökar eller inte, för ont gör det och det känns som att jag går hur jävla ko bent som helst, men jag ser bara det positiva i den fruktansvärda smärtan, här ska det inte finnas en endaste gnutta gädd häng inte, fina slimade ben från insidan och ut, runt om och upp och ner, när man får en träningsvärk som verkligen tär på en så vet man att det gett verkan, det är bara på det igen och det är just vad jag ska göra, gym, simmning och ridning i en härlig mix under veckan. Älska träning. Och det nya på min önskelista i träningsvärlden är dessa easy tone skor, fin rooompa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback