Lördag 8:00

Ja när jag skriver det här inlägget är klockan 10:51 men när jag vaknade utan väckar klockan idag var kl endast 8:00. Kändes skönt att vandra upp i det kalla huset ute hos familjen och se daggen ligga klar på gräsmattan en lördag för en gångs skull, Äta frukost i en timme och bara filosofera. Nu känner jag mig hyfast pigg med tanke på att jag var helt förstörd i kroppen igår av förkylningen, Jag känner mig pigg, Jag vill träna men jag är fortfarande väldigt snurvlig så då ska man låta bli träning har jag hört. Men gud att det ska vara så förbaskat svårt att låta bli löpskorna två dagar. Jag gick igår fast jag nog egentligen inte skulle gått i raskt tempo, så illa däran jag var, Men det är helt enkelt Amanda i ett nötskal, kanske blir en promenad runt sjön idag iaf, ja det känns som det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback