Lördag

Idag har tiden bara svept iväg, det är så skönt när tiden bara tickar på utan att man märker det, man har så mycket runt om så tiden i stort sätt stannar för en själv, ja ni fattar.

Dagen började på gymmet med min älskade pappa, vart 1.5 timmes pass, gick kanon bra, körde mage och ben och efter jag tränat klart for jag hem till mig, kastade i mig ett par mackor och sen for jag ut till bästaste Elin. Vi tog ut hästarna på en riktig långtur, 2.5 timme var vi ute i naturen, helt underbart, jag hade ett stort leende på läpparna när vi anlände tillbaka till stallet och det sitter kvar än. Det är så himla härligt att ha kontroll över hästen och även kunna släppa tyglarna och bara låta han galoppera i sanden, en sån känsla är oslagbar. Tackar Elin för ridturen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback