Skånska Fruar

Ja men hallå liksom? Från svenska HOLLYWOOD fruar till SKÅNSKA fruar, herregud, Snart finns det något som heter Fagersta Fruar också skulle iaf inte förvåna mig. Tycker det är så överdrivet att allt som börjar utomlands kommer till sverige. Ta tillexempel Biggest looser sverige som börjar nu i veckan. 
För det första Finns det inte lika stora människor i sverige som utomlands, bara löjligt och för det andra varför ska det heta samma sak? Dom kunde väll lika bra döpt det till svenska fetknoppar och vet ni vad det dåligaste av allt är? Det är att jag bara måste kolla på båda programmen för att se hur löjligt det är och känner jag mig själv rätt kommer jag säkerligen följa det också, jag kan liksom inte slita mig när överdrift och fjant går hand i hand.

Pöss

Kommentarer
Postat av: Directories

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2011-01-25 @ 16:25:00
URL: http://directories.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback