Träning och godis

Träning och godis, bra kombo va? Naa inte riktigt men jag har blivit en jävla gottegris nu förtiden alltså, okej att jag vill och behöver gå upp i vikt men när jag äter minst 3 dagar onyttiga kolhydrater, godis fikabröd och allt annat börjar jag granska mig själv trotts att jag tränar mycket, jag vet liksom att det onyttiga trotts att jag tränar inte är bra för kroppen, men nu tänker jag leva viva la vida 1½ vecka till, den här och näst kommande vecka får bli mina paradis veckor sedan ska jag ta tag i min hälsa lite nogrannare igen, vem vet, jag kanske lyckas gå upp mina kilo med allt onyttigt och sedan är det bara försöka hålla sig på en jämn nivå utan en massa massa onyttigt var eviga dag, då blir det allternativet under, mumma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback