8 påsar och massa till

Idag har jag varit ute i stort sätt hela dagen, haft fin besök av linnea och blivit helt utmattad av allt jag var lov att sysselsätta mig med, är inte van att ta det lugnt nu när man jobbat på max ett tag. VIP kväll på nya stället idag och det känns verkligen konstigt att sitta här hemma och inte vara där och springa runt, men nu är det som det är och jag får helt enkelt ta det. Hoppas alla härliga människor klarar kvällen bra och att morgon dagen tillkomma går utan komplikationer. Tillbaka till lövhögarna, fick ihop 8 påsar med skräp från gården, jävla snusk som bodde här förut. Krattat hela gården, rensat sten, klippt häcken, klippt rosorna och rensat rabbater. Sysselsatt javisst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback