Internet avgift?

Internet måste ses som en självklar del av SVT:s kärnverksamhet. När fler tittar på tv-program via datorn eller mobilen behöver också tv-avgiften delvis förändras. Det menar SVT:s vd Eva Hamilton, och föreslår i en debattartikel i Dagens Nyheter att regeringen ska låta utreda om även internetanvändare ska betala en tv-avgift.

Det här läste jag idag i aftonbladet.se hur sjukt är inte det? Jag tänker då inte betala för internet, det gör jag redan genom att ha ett abonnemang för att kunna surfa och dessutom kostar ändå allt annat tillräckligt mycket. Skaffa en betal app på SVT:s sida för jag kollar ändå aldrig där och då tänker jag inte betala för det heller. Eva Hamilton från och med idag kan du stoppa upp något i arslet och bereda dig på att bli ogillad i all framtid.


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2012-01-12 @ 23:39:53
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback