Daniel

Hahaha min pojkvän har litet rubbat tankesätt, inte jag, nej inte jag, det vet ni väll?
I vilket som såhär löd våran konversation tidigare idag.

Jag - Daniel, om jag vore lesbisk så skulle nog jag vara killen..
*Tyst minut*
Daniel - Vadå bara för att du skulle vilja vara den som kör upp dildon i den andra eller?
*Han kollar storögt och helt chockat på mig*
*Jag utbrister i skratt*
Jag - Men ditt psyk * skrattar igen * Jag köra upp dildo i någon annan?
Daniel - Ja men du sa ju själv att du skulle vilja testa hur det känns att ha snopp?
Jag - Jo men hallå jag tänkte mer på att jag är lite utav en kille
Daniel - Aha men så tänkte inte jag

Hahaha ursäkta mig men vad tror min karl om mig?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, fyfan vad kul :D

2011-01-11 @ 00:10:23
URL: http://livetsomettkinderagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback