Stockholms resan

Nu hinner jag med en uppdatering, stressig uppdatering men det får duga. Våra två dagar i sthlm gav många skratt och mycket mys. Det kommer bjudas på många pöss pöss bilder men det får ni stå ut med. Lite kort om dom två dagarna. Fredag 18 mars anlände vi till sthlm runt 12:30 vandrade på stan och shoppade faktiskt en hel del. Vi kom till hotellet för att checka in och allt strulade därifrån, jag i mitt egna nötskal hade råkat boka fel hotell tur att min prins ordnade upp det med nöd och näppe. Vi åt mat på hotellet och sedan vart det spa och mys på hotellrummet. Jag fick ett presentkort till färna spa, med massage, frukost och relax och sen en berlock med ett hjärta på att sätta på mitt armband. Lördagen vart det enbart shopping, fika och mat. Undebara dagar som uppskattades långt innefrån hjärtat. Här kommer bilderna.

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback