Tillbaka

Nu är jag tillbaka, vackrare, bättre och hyper. Okej allt var inte så sant är inte vackrare eller bättre men jag är mer hyper och sliten än vanligt. Börjar med att be om ursäkt till er som följer min blogg för att den legat nera ca en vecka, tack för att ni hållt koll ändå. Jag har haft fullt upp och idag är första dagen med internet på nya stället, awesome eller hur? Jag här även lyckats skaffa mig ett jobb som Förman/chefs assistent på max. Känns underbart och jag har redan hunnit arbeta 2 dagar. Flytten har gått sisådär och jag kallar hemmet för råttboet pga problemen som uppstått på vägen, men nu börjar råttboet äntligen ta form och bli något lite mer snarlikt ett slott, bild bevis på förändringen kommer sen. Men råttboet kommer det alltid vara i mina ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback